З 1 травня 2018 року в Обласному територіальному центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф запроваджено додаткову нову форму контролю якості медичної допомоги, яку надають бригади Е(Ш)МД по всій Херсонській області.

Цей моніторинг проводиться щоденно, в режимі вибіркового телефонного опитування громадян, які попередньо зверталися за екстреної медичною допомогою.

Пацієнти мають можливість висловити свою думку щодо їх особистої оцінки роботи бригади Е(Ш)МД на виклику, культури спілкування медиків, обсягу наданої допомоги та багато іншого. Всі записи розмов з пацієнтами під час проведення телефонного опитування зберігаються в електронній базі даних ОТЦЕМД та МК.

dispetcher

Результати моніторингу за перші 2 тижні показали, що серед 304 опитаних абонентів 286 чоловік (94%) повністю задоволені наданою медичною допомогою і лише 5 людей (1,6%) висловили незадоволення роботою бригад Е(Ш)МД.

Дуже приємною несподіванкою для медиків стали численні подяки членам бригад Е(Ш)МД, яку висловили 60 пацієнтів.

Телефонний моніторинг став ще однією ланкою в Порядку контролю якості медичної допомоги, який вже більше 2 років впроваджено керівництвом Центру в рамках роботи Служби внутрішнього аудиту ОТЦЕМД та МК.

Не будьте байдужими, ваші відверті відповіді допоможуть медикам "швидкої" вдосконалити організацію своєї роботи, вчасно виправити недоліки та підвищити якість екстреної медичної допомоги.

В разі виникнення будь-яких питань щодо якості надання екстреної медичної допомоги кожна людина може звернутися за єдиним телефонним номером "103", висловити свої зауваження, які будуть обов'язково розглянуті керівництвом Центру та враховані в подальшій роботі.