Якщо у Вас є скарги та пропозиції, які стосуються роботи
КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР можете звертатись:
Електронна скринька: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Державна установа "Херсонський обласний контактний центр"
Контактні номери телефонів:
0-800-50-40-77
+38 (055) 22 64 234
+38 (067) 81 91 722
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року № 338-р «Про затвердження плану заходів щодо підтримки осіб з інвалідністю на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, та посилених протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, мінімізації її наслідків» надаємо що, центральна оперативна диспетчерська приймає звернення щодо екстреної медичної допомоги осіб з інвалідністю від операторів сервісу УТОГ по проекту «Світ доступний для всіх 24/7». Ознайомитись з довідковою інформацією проекту можна за посиланням.
Будьте обізнаними та здоровими!
ПРАВИЛА
виклику бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги
- Ці Правила визначають єдині вимоги до виклику бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги.
- У цих Правилах термін "Виклик Бригади" вживається у такому значенні - це виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги (далі - Бригада) за єдиним телефонним номером екстреної медичної допомоги 103, за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112, а також із застосуванням інших засобів зв'язку.
- Екстрена медична допомога на території України поза межами закладів охорони здоров'я (далі - ЗОЗ) надається Бригадами.
- Бригада виїжджає за рішенням диспетчера оперативно-диспетчерської служби у випадках отримання інформації про такі скарги/симптоми пацієнта:
– непритомності або порушень притомності;
– судом;
– раптового розладу дихання, відсутності дихання, неефективності дихання;
– раптового болю в грудній клітці;
– раптового головного болю, що супроводжується запамороченням і/або нудотою;
– раптового порушення зору;
– порушення мовлення, слабкості у кінцівках, що виникли раптово;
– гіпо- та гіперглікемічної коми;
– гострого болю в черевній порожнині чи/та поперековому відділі;
– значної зовнішньої кровотечі, блювання кров'ю, кровохаркання;
– ознак внутрішньої кровотечі (різке падіння артеріального тиску, наростання частоти пульсу, різка загальна слабкість та блідість шкіри тощо);
– порушення перебігу вагітності (передчасні пологи, кровотеча, інше);
– анафілактичної реакції, спричиненої різними чинниками;
– укусів змій та павуків;
– травм, які загрожують життю;
– нещасних випадків будь-якого характеру;
– теплового удару і переохолодження, які загрожують життю;
– асфіксії всіх видів (утоплення, потрапляння сторонніх тіл у дихальні шляхи, удушення);
– надзвичайних ситуацій будь-якого характеру;
– гострих психічних розладів (з поведінкою, небезпечною для життя пацієнта та/або людей поруч);
– інших станів, які загрожують життю та здоров'ю людини;
– за запитом керівника Бригади для підсилення додатковою кількістю бригад.
- Особи, які роблять виклик, повинні:
– відповісти на всі запитання диспетчера, який приймає виклик;
– назвати точну адресу виклику (район, населений пункт, вулицю, номер будинку, за наявності - номер квартири, поверх, номер під'їзду і код на дверях).
Якщо найменування вулиці або номер будинку невідомі, необхідно уточнити шляхи під'їзду до місця виклику та його загальновідомі орієнтири;
– назвати прізвище, ім'я, стать, вік пацієнта, якщо паспортні дані невідомі, необхідно вказати його стать і орієнтовний вік;
– описати скарги і симптоми пацієнта;
– повідомити, хто і з якого номера телефону викликає Бригаду;
– за можливості забезпечити Бригаді безперешкодний доступ до пацієнта і необхідні умови для надання медичної допомоги;
– за можливості ізолювати тварин, які можуть ускладнити надання медичної допомоги пацієнту, а також завдати шкоди здоров'ю і майну членів Бригади;
– повідомити про можливі загрози для життя та здоров'я Бригади;
– сприяти в транспортуванні пацієнта у спеціалізований санітарний транспорт Бригади;
– у разі транспортування пацієнта до закладу охорони здоров'я бажано мати документ, який засвідчує його особу.
- У випадках агресивної поведінки пацієнта або осіб поруч, зокрема тих, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння, гострого психічного розладу і є загрозою для здоров'я або життя членів Бригади, надання екстреної медичної допомоги і транспортування здійснюються у супроводі поліцейських, залучення яких відбувається після надходження повідомлення від працівника ЗОЗ на спецлінію "102" або ж за номером телефонів територіальних підрозділів поліції.
- Рішення щодо термінового транспортування пацієнта за медичними показаннями до ЗОЗ приймає керівник Бригади.
- Супровід пацієнта у спеціалізованому санітарному транспорті Бригади здійснюється лише однією особою з дозволу керівника Бригади.
- Бригада не виїжджає:
– до пацієнтів для виконання планових призначень лікаря з надання первинної медичної допомоги, а також для виконання ін'єкцій, інфузійної терапії, перев'язок, планової заміни катетерів, зондів, інших планових призначень та маніпуляцій;
– до пацієнтів, які перебувають під наглядом лікаря з надання первинної медичної допомоги з приводу загострення хронічних захворювань і стан яких не вимагає надання екстреної медичної допомоги;
– до пацієнтів для надання стоматологічної допомоги;
– для видалення кліщів;
– для видачі листків непрацездатності, виписування рецептів і заповнення будь-яких довідок, у тому числі про стан здоров'я, а також для надання судово-медичних висновків;
– для транспортування трупів у патолого-анатомічні відділення і бюро судово-медичної експертизи.
- Диспетчер оперативно-диспетчерської служби, у разі необхідності, супроводжує виклик шляхом надання рекомендацій особі, яка здійснила Виклик Бригади, щодо домедичної допомоги для базової підтримки життя.
- Диспетчер з прийому викликів на підставі цих Правил може переадресувати виклик та надати рекомендації щодо звернення до відповідного ЗОЗ, вказавши його адресу та телефон.
У разі необхідності індивідуального вирішення нестандартної або конфліктної ситуації особи, які здійснювали виклик, мають право зателефонувати до старшого чергового медичного працівника оперативно-диспетчерської служби центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.