Якщо у Вас є скарги та пропозиції, які стосуються роботи

КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР можете звертатись:

 

Електронна скринька: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Державна установа "Херсонський обласний контактний центр"

Контактні номери телефонів:

0-800-50-40-77

+38 (055) 22 64 234

+38 (067) 81 91 722

 


 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року № 338-р «Про затвердження плану заходів щодо підтримки осіб з інвалідністю на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, та посилених протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, мінімізації її наслідків» надаємо що, центральна оперативна диспетчерська приймає звернення щодо екстреної медичної допомоги осіб з інвалідністю від операторів сервісу УТОГ по проекту «Світ доступний для всіх 24/7». Ознайомитись з довідковою інформацією проекту можна за посиланням.

Будьте обізнаними та здоровими!


 

ПРАВИЛА
виклику бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги

  1. Ці Правила визначають єдині вимоги до виклику бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги.
  2. У цих Правилах термін "Виклик Бригади" вживається у такому значенні - це виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги (далі - Бригада) за єдиним телефонним номером екстреної медичної допомоги 103, за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112, а також із застосуванням інших засобів зв'язку.
  3. Екстрена медична допомога на території України поза межами закладів охорони здоров'я (далі - ЗОЗ) надається Бригадами.
  4. Бригада виїжджає за рішенням диспетчера оперативно-диспетчерської служби у випадках отримання інформації про такі скарги/симптоми пацієнта:

– непритомності або порушень притомності;

– судом;

– раптового розладу дихання, відсутності дихання, неефективності дихання;

– раптового болю в грудній клітці;

– раптового головного болю, що супроводжується запамороченням і/або нудотою;

– раптового порушення зору;

– порушення мовлення, слабкості у кінцівках, що виникли раптово;

– гіпо- та гіперглікемічної коми;

– гострого болю в черевній порожнині чи/та поперековому відділі;

– значної зовнішньої кровотечі, блювання кров'ю, кровохаркання;

– ознак внутрішньої кровотечі (різке падіння артеріального тиску, наростання частоти пульсу, різка загальна слабкість та блідість шкіри тощо);

– порушення перебігу вагітності (передчасні пологи, кровотеча, інше);

– анафілактичної реакції, спричиненої різними чинниками;

– укусів змій та павуків;

– травм, які загрожують життю;

– нещасних випадків будь-якого характеру;

– теплового удару і переохолодження, які загрожують життю;

– асфіксії всіх видів (утоплення, потрапляння сторонніх тіл у дихальні шляхи, удушення);

– надзвичайних ситуацій будь-якого характеру;

– гострих психічних розладів (з поведінкою, небезпечною для життя пацієнта та/або людей поруч);

– інших станів, які загрожують життю та здоров'ю людини;

– за запитом керівника Бригади для підсилення додатковою кількістю бригад.

  1. Особи, які роблять виклик, повинні:

– відповісти на всі запитання диспетчера, який приймає виклик;

– назвати точну адресу виклику (район, населений пункт, вулицю, номер будинку, за наявності - номер квартири, поверх, номер під'їзду і код на дверях).

Якщо найменування вулиці або номер будинку невідомі, необхідно уточнити шляхи під'їзду до місця виклику та його загальновідомі орієнтири;

– назвати прізвище, ім'я, стать, вік пацієнта, якщо паспортні дані невідомі, необхідно вказати його стать і орієнтовний вік;

– описати скарги і симптоми пацієнта;

– повідомити, хто і з якого номера телефону викликає Бригаду;

– за можливості забезпечити Бригаді безперешкодний доступ до пацієнта і необхідні умови для надання медичної допомоги;

– за можливості ізолювати тварин, які можуть ускладнити надання медичної допомоги пацієнту, а також завдати шкоди здоров'ю і майну членів Бригади;

– повідомити про можливі загрози для життя та здоров'я Бригади;

– сприяти в транспортуванні пацієнта у спеціалізований санітарний транспорт Бригади;

– у разі транспортування пацієнта до закладу охорони здоров'я бажано мати документ, який засвідчує його особу.

  1. У випадках агресивної поведінки пацієнта або осіб поруч, зокрема тих, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння, гострого психічного розладу і є загрозою для здоров'я або життя членів Бригади, надання екстреної медичної допомоги і транспортування здійснюються у супроводі поліцейських, залучення яких відбувається після надходження повідомлення від працівника ЗОЗ на спецлінію "102" або ж за номером телефонів територіальних підрозділів поліції.
  2. Рішення щодо термінового транспортування пацієнта за медичними показаннями до ЗОЗ приймає керівник Бригади.
  3. Супровід пацієнта у спеціалізованому санітарному транспорті Бригади здійснюється лише однією особою з дозволу керівника Бригади.
  1. Бригада не виїжджає:

– до пацієнтів для виконання планових призначень лікаря з надання первинної медичної допомоги, а також для виконання ін'єкцій, інфузійної терапії, перев'язок, планової заміни катетерів, зондів, інших планових призначень та маніпуляцій;

– до пацієнтів, які перебувають під наглядом лікаря з надання первинної медичної допомоги з приводу загострення хронічних захворювань і стан яких не вимагає надання екстреної медичної допомоги;

– до пацієнтів для надання стоматологічної допомоги;

– для видалення кліщів;

– для видачі листків непрацездатності, виписування рецептів і заповнення будь-яких довідок, у тому числі про стан здоров'я, а також для надання судово-медичних висновків;

– для транспортування трупів у патолого-анатомічні відділення і бюро судово-медичної експертизи.

  1. Диспетчер оперативно-диспетчерської служби, у разі необхідності, супроводжує виклик шляхом надання рекомендацій особі, яка здійснила Виклик Бригади, щодо домедичної допомоги для базової підтримки життя.
  2. Диспетчер з прийому викликів на підставі цих Правил може переадресувати виклик та надати рекомендації щодо звернення до відповідного ЗОЗ, вказавши його адресу та телефон.

У разі необхідності індивідуального вирішення нестандартної або конфліктної ситуації особи, які здійснювали виклик, мають право зателефонувати до старшого чергового медичного працівника оперативно-диспетчерської служби центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.